zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Skor & väska säljes

Kategori: Allmänt

När man jobbar i skobutik så får man lätt ett överflöd av skor vilket resulterar i att jag vill sälja två par nu och en väska :) Hoppas ni läsare eller någon ni känner tycker om dem och passar på att fynda inför våren :p Just nu finns de i Karlstad men jag kommer åka till Lidköping och Lundsbrunn i helgen så jag kan ta med dem dit om det är någon i den trakten som föll för dem :) 





ECCO Sculputred 6,5cm stötdämpande klack! Gjord i lackat skinn. Använd några fåtal gånger och är i mycket gott skick.
Stl 39
 Ord.pris 1299:- 
Jag säljer dem för 500:-






ECCO Jaffna - stövletter i följsamt nubuck skinn. Har vart en populär modell i butiken :) 
Stl 39. 
Ord.pris 1.449:- 
Jag säljer dem för 400:-





ECCO Mind väska i äkta nubuck. Vattenavisande innefoder. Nyckelhållare, mobilfack och ytterligare tre andra fack. Passar både dam och herr. Har ett häftigt innefoder i orange färg :) Perfekt för motorcykeln, barnvagnen eller shoppingrundan :) 
Ord.pris 3.000- 
Jag säljer den för 1.700:- 
Helt oanvänd!! (priset kan diskuteras inom rimligt summa)


Om någon är intresserad så maila mig på [email protected]  Jag kan även skicka fler bilder och svara på frågor om ni har det :) 

Först till kvarn, så skynda dig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: