zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Uggla från Käthe Wohlfahrt

Kategori: Inredning

Hej allihopa! Nu är man hemkommen från några dagar i Gorsow & Berlin med jobbet. Det har vart en toppen resa!! Tänkte visa er den ursöta ugglan jag köpte på butiken Käthe Wohlfahrt, en butik som är grundad i Tyskland & känd i hela världen för sin försäljning av julsaker. Alltså ni skulle sett butiken, heeelt underbar! Som ni vet älskar jag verkligen julen & att komma in här var som himmelriket! Det var som att komma in i en amerikans film på jul typ, fast gånger 10 :) Jag har några fler bilder på kameran som jag får visa er senare så ni får se hur de såg ut :) Jag kunde inte välja bland alla fina tomtar, änglar, snögubbar & glitter så det fick bli en uggla som följde med hem ist :) Så är ni utomlands så passa på att gå in i den här butiken! Sen kanske det bara är jag som vill stanna i en butik med julsaker mitt i våren men... haha  






Kommentarer

  • Kriss säger:

    Är det den butiken där det baaaara finns julsaker. - högt och lågt ?? Som att julen har spytt i den butiken?
    Då har jag också vart där :) KUL!

    Svar: Hahaha ja det är den butiken! Helt fantastisk är den!! :)
    ZarahB

    2014-05-07 | 18:12:58

Kommentera inlägget här: