zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Snabbt alla hjärtans dag tips

Kategori: Allmänt

Imorn är det alla hjärtans dag (och min födelsedag) & det kommer förhoppningsvis spridas kärlek både åt höger & vänster mellan människor. 
Ett litet snabbt tips är att skriva ett personligt kort och sätta fast på tex en chokladkaka som jag gjort på bilden. En liten gest men det värmer hjärtat att läsa de ord man får skrivna till sig! En perfekt present att ge sin vän, syskon, arbetskamrat, ja vem som helst som betyder något för just dig. 
Jag har använt mig av en fin kartongbit som jag satt fast hjärtan på & sen skrivit några valda ord :) Lätt som en plätt! 

Annars kan man ge bort en kram & säga hur mycket man gillar personen, det gör vem som helst glad! :) 

Sprid lite kärlek nu! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: