zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

KOPPAR & SKIMMER

Kategori: Allmänt

Jag har beslutat mig för att försöka få igång en försäljning på mina egendesignade och handgjorda ljusstakar och se vart det leder. En av mina drömmar och mål för 2014. 
 
Ljusstakarna är designade och handgjorda helt av mig vilket gör att de blir extra unika, det finns en känsla och tanke bakom varje ljusstake. 
 
Serien: KOPPAR - Ljusstaken är gjord av äkta kopparrör, 22mm. Skapar en lite råare industrikänsla med värme från kopparfärgen. En ovanlig och iögonfallande ljusstake. De passar perfekt för kronljus.
 
Serien: SKIMMER - Ljusstakarna i betong har ljusmanchetter gjorda av väldigt tunn koppartråd som får ett väldigt fint skimmer av ljusskenet och ger en lättare känsla till den tunga betongen.  Även dessa passar för kronljus.
 
Hoppas att just du faller för någon av ljusstakarna och vill att de ska lysa upp ditt hem.
 

Ljusstakarna på bilderna nedan är de jag gjorde i december som blev julklappar. Just dessa formerna på stakarna går att beställa redan nu. För varje ny ljusstake och form lägger jag upp en bild med pris sen är det först till kvarn att få just den som är färdig. Annars är det bara att lägga en beställning så får du en du också. 
 
Maila mig på: [email protected] för beställning. 
 
 
 
 
 
  
Ur serien: KOPPAR
300kr
 
 
 
 
 
Ur serien: KOPPAR
350kr
 
 
 
 
 
Ur serien: SKIMMER
150kr
 
 
 
 
 
Ur serien: SKIMMER
200kr
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Men HEJJA dig Zarah!!! Vad duktig du är!! Kramkram Angelica :)

    Svar: Nämen tack söta du!! Hoppas du å magen mår bra!! :D Kramar
    ZarahB

    2014-01-09 | 09:56:18
    Bloggadress: http://daysofangie.blogspot.com

Kommentera inlägget här: