zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Nya tvbänken

Kategori: Allmänt

När vi flyttade till nya lägenheten började jag leta efter en ny tvbänk men hittade ingen som jag riktigt gillade. Jag gav upp ganska snabbt & började sedan i tankarna designa min egna bänk, förklarade för pappa hur jag tänkt & vips så hade han snickrat ihop den precis så som jag önskade. Ett mycket bra team måste jag säga eftersom vi bara hade telefonkontakt under byggandet. Jag valde att ha den vitbetsad för att få den lite råare känslan och lite kontrast mot allt det andra vita. Vad tycks? :)
 
 
Designer: Zarah Bengtsson
Snickare: Ola Bengtsson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: