zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Detox med Raw food

Kategori: Träning och hälsa

Som ni vet fick jag nya kokböcker förra veckan och igår bestämde sig jag & min kära vän Julia för att testa "Raw food med två detoxveckor". Så idag har vi vart och handlat inför veckans mat och vi ska hjälpas åt att laga maten... och äta :) Samtidigt som vi kollar på nya säsongen av Orange is the new black, ganska bra kombo va? :) 

Både jag och Julia äter väldigt nyttigt men tycker att det hade vart väldigt roligt att få testa på detta med detox då vi båda har en del av symptomen som står i boken, har man dessa så är det en bra grej att testa detta för att må bättre! Så nu blir de upp till bevis, kommer vi bli nya människor efter dessa två veckor? Förhoppningsvis :) 
I let you know! 

Tänkte jag ska försöka lägga upp bilder på måltiderna så ni får ett humm om vad vi stoppar i oss :) Förhoppningsvis blir ni inspirerade och med vill testa detta :) 

Detta är boken vi följer. Jag är helt såld på den :) 



Har du några av symptomen kan detox vara värt att testa! 


Exempel på en vanlig dag med måltider.



Min extremt stora fruktskål är fullare än full, ligger även frukt i påsar bredvid. Ser fram emot att få äta allt detta goda! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: