zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Födelsedagsbarn

Kategori: Allmänt

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för min ena lillebror som fyller 22år idag! Eftersom min bil gått sönder och jag jobbade idag så har jag inte haft möjlighet att åka hem till "Slätta", Lidköping, för att vara med på kalaset. Då är det tur att man kan prata med varann på telefon och att jag skickade ett brev till han på posten. Blev så glad när han sa att det var kul att få brev så inte allt sker tekniskt, bra tänkt brorsan! 



Idag vart det ingen träning för jag jobbade på förmiddagen och tänkte åka direkt till en Second hand butik som de gjorde reklam för i en tidning. Såklart var butiken stängd men jag kika in lite genom fönstret och gilla det jag såg! I tidningen stod det att det skulle vara lite coolare rockigare stil på kläderna och genom fönsterkiket att döma så stämde 
det :) Får kanske att testa i veckan igen om de har öppet. 

Nu ska jag snart göra mig i ordning för en kväll med vänner, göra egen lchf pizza då en av tjejerna äter det och sen blir det kanske en sväng till Tables för biljard eller kanske inte... får se vad kvällen erbjuder :) Ha nu en fortsatt bra lördag allihopa och njut av den varm sköna solen som lyckas kika fram :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: