zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Sänggavel

Kategori: Inredning

Ville bara säga att jag var på Mio idag efter jobbet för att kolla på ett köksbord jag kollat in på nätet, gud va fina bord de har!! Tyvärr var det bordet jag ville ha lite för brett för mitt kök :/ Det är väl bara att sätta igång att snickra ihop mitt egna bord med rätt mått och efter min tanke :)

Sen hittade jag en sådan sänggavel som jag länge tänkt bygga i sommar när man kan stå ute i solen och snickra. Bor man i lägenhet är det svårt att snickra och måla, jag önskar verkligen att jag hade en snickar/pysselbod! Denna sänggavel är lackad och jag är inte så förtjust i lackade möbler så det får bli att börja leta rätt trä så planeringen kan börja :) 
Vet att det finns många som gjort egna liknande gavlar och det blir ju dubbelt så fint och personligt än att köpa ett. Är det någon av er läsare som gjort en liknande gavel? 




Detta är min brors sänggavel, gjord av en fin gammal dörr. Tycker den är jätte fin verkligen! 

Kommentarer

  • meyav säger:

    Hej ^^
    Jag har en tävling just nu i min blogg där man kan vinna en valfri bikini från To die for. Det skulle vara jätte kul om du ville delta.. ha en bra dag! :)

    2014-03-22 | 11:01:49
    Bloggadress: http://meyaavs.blogg.se

Kommentera inlägget här: