zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Härlig helg

Kategori: Allmänt

Varför ska helgerna gå så fort? På helgerna händer ju så mycket roligt så man vill inte att de ska ta slut :) 
I fredags var jag och träna spinning och core innan jobbet för att slappa i soffan helt död på kvällen efter jobbet. Lördagen startade även den med träning, armar och axlar, jobb och sedan kom fina Julia och Erik på middag hos mig. Skratt och mys som vanligt! Idag kom mamma, Tobbe, mormor och morfar på besök, vi har stått och sålt på loppis, ätit på IKEA, handlat på Willys (får passa på när de har bil) och fikat hemma hos mig. Så tomt och tråkigt när de åkt men nästa helg åker ja hem för att fira brorsan och pappa så då får ja träffa dem igen. :) 

Loppisen var riktigt rolig, fick allt ihop ett par slantar i kassan :p Skönt att bli av med saker som bara ligger hemma men som ändå är användbara! 

Jag hoppas att ni haft en bra helg och vart ute mycket i solen så ni fått energi för att ta tag i morgondagen! Imorgon står jobb och träning på schemat, som vanligt :) Ha nu en bra kväll alla! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: