zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Tid för loppis

Kategori: Inredning

Nästa vecka kommer min mamma, mormor & morfar hit vilket ska bli jättemysigt! Vi har bokat bord på en loppis här i Karlstad där jag ska sälja av både inredning & kläder. Mormor har massa saker hon sytt & mamma har rensat ut lite hemma också så jag har en känsla av att vårt bord kommer bli fullt av fina saker som bara längtar efter ett nytt härligt hem! 

Vill verkligen slå ett slag för loppis. Det är ett perfekt tillfälle att få rensat hemma, göra andra glada & tjäna en liten slant :) Rensa garderober, vindar & fråd, ställ dig på loppis med en kompis, familjemedlem eller pojk- flickvän & ha en riktigt mysig dag tillsammans där ni får träffa folk & kanske hitta nya guldkorn till hemmet eller garderoben för en billig slant! 

Jag tänkte även visa er de ursöta faten från Rörstrands, Gröna Anna som ni kanske sett förut, & ett slags mått/kruka/karott eller vad man ska kalla den från Höganäs som jag hitta i lådorna jag fick av pappa för loppisen. Han gav mig lådor fulla med saker jag kan sälja & självklart kunde jag inte släppa detta söta köksporslin. 





Assietter från Rörstrands - Gröna Anna





Liten & söt från Höganäs, passar utmärkt för smörknivar eller små the hållare för lösthe :)

Kommentarer

  • Kriss säger:

    Wow tack för en fantastisk blogg!!! ;-)
    Tallrikarna var suuuperfina:)!!!!
    Kram kram

    Svar: Tack!! :p Kram på dig
    ZarahB

    2014-03-21 | 17:23:57

Kommentera inlägget här: