zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Prydnadsdjur

Kategori: Inredning

Jag har fått dille på djur... prydnadsdjur! Än så länge har jag två hästar och en uggla i fönstren i vardagsrummet. Hästen i betong köpte jag i Leksand när jag gick dekoratörs utbildningen som minne and I love it! Allt i betong bara dras till mig, tycker verkligen om det! Vet att dessa finns i många inredningsbutiker så det är inte bara jag som är frälst i dem :)  
Trähästen har hängt med sen barndomen.

Att inreda hemmet med personliga saker som betyder något, har en historia gör hemmet mer levande och mysigt! 

Ugglan hittade jag på Rusta i julas och kunde inte låta bli att köpa med den ur söta fågeln hem! 

Nu är jag på jakt efter en fin liten elefant med snabeln uppåt, vilket ska betyda tur. Är det någon av er läsare som sett någon elefant som ni inte kunnat släppa tankarna ifrån? Tipsa mig gärna! :)






Kommentarer

  • Katha säger:

    Elefanter finns fiina på Tradera:))

    Svar: Åh tack Katha! :)
    ZarahB

    2014-03-24 | 22:35:43

Kommentera inlägget här: