zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Form & Design

Kategori: Inredning

Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett vitt litet kuvert med loggan från Hällefors folkhögskola. Mitt hjärta började genast slå fortare, jag slängde ner allt jag höll i & slet upp kuvertet. Där stod det: jag är antagen till kursen Form & Design på Distans! 
Jäklar vad glad jag är! Nu vet jag vad jag kommer göra närmaste året, så skönt & så spännande! Ännu en utbildning, förberedande, som tar mig ett steg närmare mina mål :)

Jag väntar även på en annan sak som kommer göra att jag får ännu mer att göra till hösten, roliga saker! Ett ämne som ligger mig ännu varmare om hjärtat, så hjälp mig hålla tummarna nu! Jag behöver ert stöd :) 



Kommentarer

  • Camilla säger:

    Vad roligt för dig! Nu blev jag nyfiken på det andra 😗. Kram

    Svar: Hehe ja såklart du blev :D Vi får vänta & hoppas på det bästa så säger jag det då :)
    ZarahB

    2014-05-21 | 22:48:12

Kommentera inlägget här: