zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Ny inredning

Kategori: Inredning

Fredag till lördag va min fina pappa & ena bror här & hälsa på :) Vi käkade tacos, satte ihop nya köksbordet som pappa köpt till mig & var på Ikea där vi hitta möbler till balkongen & lite annat smått & gott till lägenheten. Bland annat en spotlight som ger ett mysigt sken i hallen & är riktad mot den fina gamla symaskinen.

Det var en snabb vesit de gjorde här men jag är glad över att få krama om dem lite iaf! 


Har stolar hos mormor & morfar som ska målas om & användas till bordet.



Min fina jordgubbsplanta har fått för mycket sol men hoppas att den överlever :) Möbeln är "Läckö" från Ikea.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: