zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Ny koppasljusstake

Kategori: Pyssel

Igår kväll efter jag vart och kollat på två dansföreställningar på universitetet satte jag mig och skruva ihop denna ljusstake som nu pryder mitt soffbord :) Vad tycks? :) Jag tycker det blev riktigt bra, passar ihop med de bruna motiven på bordet och de andra bruna nyanserna jag har i vardagsrummet. Dock måste jag ta in en accentfärg i rummet men kan inte bestämma mig för vilken...

Ni kommer väl ihåg de andra ljusstakarna jag gjort? :) Både av kopparrör och betong? Gå gärna tillbaka och kolla på dem! Gör egna eller beställ av mig! Jag gör gärna beställningar! 

Har redan planer på att göra en sänglampa och en hållare för hushållspapper. Lägger upp bilder på dessa när de är klara :) 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: