zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

PT sommar

Kategori: Träning och hälsa

Idag var första dagen på sommarens nya sysselsättning: PT sommar! Jag har dragit ihop ett gäng härliga tjejer för att i sommar träna tillsammans! Min idé var att jag ska få träna på att göra & hålla träningspass eftersom jag tycker det är väldigt roligt & önskan om att få utbilda sig inom ämnet alltid har funnits där. Sedan är det många träningsglada personer med i gruppen & som självklart också ska få hålla i olika pass om de vill. Allt för att få variation, glädje & utmana oss själva :) 

Vi ska försöka köra minst en gång i veckan så får de som kan komma & känner du att du eller dina vänner vill vara med hör bara av dig till mig så bjuder jag in dig till vår grupp. Desto fler desto bättre :) Vi kommer vara i Karlstads olika stadsdelar och utföra olika slags övningar & sporter, bara fantasin & mjöklsyran sätter stopp här :) 

Häng på oss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: