zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Regnig tisdag

Kategori: Allmänt

Vart försvann solen, värmen och våren? Gick hem idag och det var ju som höst ute! Inte nog med det så har jag jätteont i halsen och hosta, vet inte hur många liter the med ingefära och honung som jag druckit de senaste dagarna. Förhoppningsvis blir det bättre snart så jag kan ta mig till gymmet igen! 
Hoppas i alla fall att ni har en härlig energi efter Valborgshelgen så ni orkar med det här regniga och gråa vädret. Efter regn kommer solsken, right? :) 

På tal om solsken, idag är det första semifinalen med Eurovison song contest :) Gissa om jag är förväntansfull?! Hörde att Sanna är ganska högt tippad så det är bara att hålla tummarna! På lördag när finalen äger rum så blir det Schlagerfest hemma hos mig, ser fram emot det! Bjud hem lite vänner, fixa gott snacks och häng upp lite glitter så är festen igång :) 



Förra veckan



Dagens prio ett



Kommentarer


Kommentera inlägget här: